jueves, 11 de febrero de 2010

31 é número primo

Gracias a tod@s por tervos lembrado de min no día do meu cumpreanos. Estes 31 pasaron sen darme de conta, nun pis pas, sen celebración pero con moito traballo, exercendo por primeira vez como docente nun seminario longo, intenso, interesante e esgotador. Tres días tres de exposición e análise de textos médicos cuneiformes, con especial atención ás enfermidades femininas. Hoxe é o meu primeiro día libre dende que cheguei a Roma, e podo asegurarvos que non me teño de pé.

Pato, Xavi, Thomas, Laura, Llosef, Mila, Lo (e @s que nunca lerán este blog: Bene, Matteo, Ale, Marta, Filena ...), gracias polas vosas felicitacións.

En breve, máis noticias. Statemi bene.

7 comentarios:

Qcousas dijo...

Ai...parrula...chego tarde, máis espero que a tempo:

PARABÉNS!!!!!!

A princesa no xardín dijo...

Moitas gracias!! Non chegas tarde, Cousiñas, estes 31 vanme durar un ano!

Bicaso!

Pato dijo...

Eres grande. xxx

el amigo de ted dijo...

Hey, Princesa!!! Felicidades!!!

Thomas dijo...

¡Felicidades de nuevo! Por cierto, el título del post me sonaba de algo y acabo de comprobar de qué era: Cuando no hace mucho le felicité los 31 a una amiga mía vía GMail, como asunto puse "31 sólo es un número primo".

Curioso ¿eh?

Que disfrutes tus Vacaciones en Roma.

Harry Sonfór dijo...

Moitos parabéns, princesa... aínda que un pouco tarde...

A princesa no xardín dijo...

GRACIÑAS!!!